Wednesday, April 22, 2009

فکر می‌کنم به جز دو سه نفر دوست با محبت وبلاگی بقیه خواننده های اینجا افرادی هستن که با جستجوی کلماتی مانند ادامه تحصیل در آلمان به اینجا می‌رسن و یک دوری می زنند و گاهی ایمیلی می زنند که اکثر مواقع دوباره همون چیزهایی رو می‌پرسن که من اینجا نوشتم یا سوالات خیلی خاص می کنن که واقعن من جوابی براشون ندارم خیلی بسته به شرایط روحی، اقتصادی و تحصیلی خودشون داره. به هر جهت، مدتیه چیز حسابی اینجا ننوشتم، حرف زیاد دارم اما نمی دونم چرا دست و دلم به نوشتن نمی ره که از حال و هوای این روزهام بنویسم. شاید چند روز دیگه تونستم بیشتر از حال و هوام بنویسم.

6 comments:

Unknown said...

سلام من حدودا یک هفته است که با سایتتون آشنا شدم.می دونی چرا کم می نویسی چون تو هر مطلبت یکبار نوشتی " دست و دلم به نوشتن نمی ره" حداقل که می تونی به بقبولونی مه می تونی بنویسی.
به نظر من نوشته هات روح ندارن چون خودت قبولشون نداری

amin said...

سلام
یادمون باشه که هر آدمی توی دنیای ذهنش زندگی می کنه
و اون چیزی که در اطراف تون هستش در واقع اون چیزیه که شما فکر می کنید هستید و اون چیزیه که شما فکر می کنید در اطراف تون هست.
که اشکال نه از شرایطه٬ نه هیچی دیگه... فقط یه جایی توی طرز فکر شماست که اشکال داره

Mehran said...

bebakhshid englisi type mikonam, fonte farsi nadaram. man bar akse Hamid Reza neveshtehato kheili doost daram. roohe zibayee dari. motmaen bash man khanandeye hamishegie neveshtehat hastam

Unknown said...

salam manam mese mehran az neveshtehat khosham miad
va hameye arshivet ro ham khoondam chera fekr mikoni faghat 2_3 nafar doosteba mohabat mian neveshte hato mikhoonan
omidvaram bazam benevisee

amin said...

سلام
دیدن این فیلم رو بهت توصیه میکنم اخراجی های 2 ما که از خنده ترکیدیم
خوش باشی
خداحافظ

Anonymous said...

سلام دوست عزیز من یک مطلب در بلاگتون خوندم که هزینه بیمه درمانی برای دانشجو رو گفته بودید 50 یورو
آیا هم اکنون در سال 2009 هم همین قیمت است؟
حداکثر و حداقل و متوسط آن چقدر است؟