Sunday, August 31, 2008

رفتم موهام رو کوتاه کردم انقدری کوتاه که هيشه وحشت داشتم، نه که موهام فر داره می ترسيدم همش بپره بالا قيافه ام مثل بچه های بهم ريخته که موهاشون هاشور پاشوره بشه از اونها که حاضر نيستن کسی موهاشون رو مرتب کنه. ده يورو هم پول اضافه دادم که خانومه يک دور موهام رو درست کنه از وحشتش در بيام که کار غير قابل انجامی نيست، حالا از قيافه خودم خيلی خوشم می آد فکر کنم همينه که می گن تنوع خوبه البته صبحها که از خواب پا می شم خيلی بهم ريخته است با اينکه شب يکدور سشوارش ميکشم صبح هم بايد مرتبش کنم اما می ارزه.
اين دفعه از شروع دوباره هول ندارم حتی اون ته تهای دلم خوشحالم هستم، از اينکه روزهام پرباشه حس خوبی دارم فردا يه نقطه شروع دوباره است.
ديگه می خوام مثبت باشم و مثبت.

4 comments:

Anonymous said...

موهای جدیدت مبارک نوا جون.
مطمئن باش که می تونی مثبت باشی و به همه چیز مثبت نگاه کنی. منم هنوز در حال تمرینم

Unknown said...

مو که کوتاه کردی٬ یه دوره ی جدید رو هم که می خوای شروع کنی٬ مثبت تر هم که می خوای باشی. پس بیخود نیست که من دلم می خواد اون لپ هات رو بکشم که!ا.
شاد و همیشه خندون باشی خانوم گل

Anonymous said...

سلاااااااااااااااااممممممممم
نواجونم قربونت برم
دلم واست یه ذره شده
موی جدید مبارک
نواجونم چقدر احساسمون بهم نزدیکه خصوصا در فیلم دیدن منم وقتی فیلم مای لایف ویت اوت می رو دیدم خیلی گری هام گرفت خصوصا اونجایی که داشت واسه تولد دختراش تا 18 سالگیشون نوار ضبط میکرد.
امروز فقط داشتم پستهایی رو که نوشته بودی و نخوندمشون رو خوندم
خیلی دوستت دارم احساساتت خیلی پاکه دیدت نسبت به زندگی رو خیلی دوست دارم

Anonymous said...

سلام خانمي پس کجايي چرا نمي نويسي