Friday, June 6, 2008

يک نکته جالب در مورد ماستهای ميوه ای مخلوط:
قديمترها که ماست ميوه ای توليد می شده، هميشه يک نوع ميوه توش بوده، هر وقت می خواستن نوع ميوه رو عوض کنند بايد توليد رو متوقف می کردند همه ظروف و بخشها رو تميز می کردند و دوباره توليد آغاز می شده، تا ينکه يک آدم باهوش در اپريشن به ذهنش رسيده چرا توليد متوقف بشه، می شه اين تغيير طعم رو به صورت پيوسته انجام داد و اونچه در بين توليدمی شه به عنوان ماست با طعم ميکس به بازار عرضه بشه، اينجوری که فرض کنيد خط توليد در حال توليد ماست با طعم موز باشه، ازیک جایی به بعد طبق برنامه توليد بايد طعم توت فرنگی توليد بشه، کاری که می کنند اينه که اضافه کردن موز رو قطع می کنند و به جاش توت فرنگی اضافه می شه، اما هنوز موزها تو ماست موجود در خط تولید هستند ديگه، پس تا بياد اثر موزها بره اونچه که توليد می شه هم موز داره هم توت فرنگی می شه ميکس موز و توت فرنگی. فکر می کنم اين تنها نکته جالبی بود که ديروز سر کلاس ياد گرفتيم.
تازگيها تو ماشين که می شينم مثل بچه های کوچولو سريع خوابم می گيره ، بديش وقتيه که دارم رانندگی می کنم.

3 comments:

Anonymous said...

سلام نواجونم
خوشحالم که خوبی و سر حال
امتحاناتت رو خوب دادی؟
وای نواجون شوهر من همین که میشینه پشت فرمون هنوز استارت نزده خوابش میبره

Anonymous said...

کاغذ سفید را هر چه قدر هم که تمیز و زیبا باشد کسی قاب نمی گیرد ، برای ماندگاری در ذهن ها باید حرفی برای گفتن داشت

Anonymous said...

سلام عزيز دلم
نمي دوني چه کيفي مي کنم وقتي وبلاگت رو مي خونم.کلي چيزاهاي جديد باد مي گيرم
مي دونستي عزيزم که معرکه اي و من چقدر بهت افتخار مي کنم