Friday, July 29, 2011

یک توضیح


یک نکته ای رو باید توضیح بدم اگر به تاریخ پستهای مربوط به تحصیل در آلمان نگاه کنید مربوط به چهارسال پیش هستن معنیش اینه که من هیچ اطلاعات جدیدی در این مورد ندارم و چیزهایی که می دونستم رو نوشتم و همینطور آدرسهایی که اطلاعات مریوطه رو می شه پیدا کرد. اگرتو همون پستها و آدرسهای اینترنتی که توشون نوشتم جواب سوالهاتون رو پیدا نمی کنید٬ منم کمک بیشتری از دستم بر نمی آد.

متاسفانه مجبور شدم بخاطر ایمیلهایی که واقعن جوابی براشون نداشتم آدرس ایمیلم رو از این بغل بردارم.

3 comments:

hamid reza said...

سلام.
حالتون خوبه ؟
من 3 سال پیش با وبلاگ شما آشنا شدم.
اطلاعات خیلی خوب و نسبتا جامعی اینجا پیداکردم.
بنا به دلایلی یک مدت نبودین.. امیدوارم بازم شاهد پستهای خوب شما باشیم.
حمیدرضا از تهران

ali said...

منم خیلی وبلاگتون رو میخوندم
خوشحالم نوشتن رو شروع کردید دوباره

Anonymous said...

سلام من وبلاگتون از اول خوندم ولی هیچی نفهمیدم ببخشیدا ولی وبلاگت اصلا سر وته نداره چرا؟؟؟
من خوشم اومدولی نمی فهمم چی بچیه؟