Saturday, January 17, 2009

آرومم، خيلی آروم. يعنی آرامش قبل از توفانه؟
اينبار می خوام انقدر تلاش کنم تا موفق شم.
اگر کسی که می تونه به شما کمک کنه و شما چند روزی هست که تو فکرش هستيد يهو براتون ايميل بزنه و يک قرار ملاقات براتون بفرسته شما چه طور تعبيرش​می کنيد؟
ديگه روز شماری نمی کنم آخر فوريه برسه، اولش بد نيست برسه اما برای آخرش؟ خير عجله ای ندارم.
هوا داره گرم می شه، يعنی می شه دوباره زمهرير نشه.
بچه های کوچولو که تو مغازه از ته دل گريه می کنن و مامان بابا ها به روی خودشون نمی آرن دل آدم رو کباب می کنه.
اين فيلمه رو همه ازش تعريف می کنن شايد بريم اين هفته ببينيم، گفته بودم عاشق فيلمهای فرانسوی و انگليسی هستم؟
تازگيها به جکها و برنامه های کمدی آلمانی هم راحت می خندم،حس خوبيه وقتی نکته پشت حرفها رو هم آدم می گيره.
چند وقت پيش تلويزين اين فيلمه رو گذاشته بود، ديدن اينکه که اعتقاد آدمها چه بر سرشون می آره جالبه، فيلم در مورد روزهای آخر جنگ جهانی در آلمانه، زنی که براحتی بچه های کوچيکش رو تک تک با خوراندن سم به دست خودش می کشه چون معتقده دنيا بدون پيشوا جاي زندگی نيست، برای من قابل درک نيست. بعد از فيلم هم کلی برنامه مستند گذاشت در مورد اشغال آلمان، و با شاهدای عينی مصاحبه می کرد، از همه بيچاره تر بخشهايی بودن که فرانسوی ها اشغال کردن زنهايی که تو اون مناطق بودن به کرات مورد تجاوز سربازهای مراکشی که برای فرانسويها می جنگيدن قرار گرفتن ، با يک خانومی مصاحبه می کرد که به خودش دوبار تجاوز شده بود. واقعن جنگ کثيفه هر جا و هر وقت باشه.
آخر هفته و هفته خوبی داشته باشین

4 comments:

Unknown said...

نه ایشالا که آرامش دوران پختگی بیشتر هستش. ازش لذت ببر و با آرامش پیش برو خانوم گل.

Anonymous said...

سلام نوا جونم
پس چرا اکسترا پوندو اپ نکردی؟

Anonymous said...

خيلي تبريك مي گم نوا جون.خسته نباشي
جات خيلي خاليه
له يادت هستم.بيشتر به ما سر بزن.اوضاع رژيم وورزشت در چه حاله شاگرد زرنگ

Anonymous said...

تبريك نواجون واقعا خسته نباشي. پست جديد هم بزار