Saturday, May 24, 2008

تحقيق

من يک چيزی ياد گرفتم گفتم بيام اينجا هم بگم، البته ممکنه شما خودتون قبلا بلد بوده باشين.
وقتی برای تحقيقهاتون می خواين جستجو کنيد از دو آدرس زير استفاده کنيد:
try to get a free trial to ABI-Inform
اين هفته يک استادی از آمريکا داشتيم که قرار بود برای تحقيق تز و نوشتنش بهمون کمک کنه و اون اين آدرسا رو بهمون داد من اولی رو امتحان کردم و از گرفتن اين همه مقاله درست حسابی و مرتبط به تحقيقم هيجان زده شدم.
راستی ديروز که بااين استادمون صحبت کردم از بس که بهم گفت ايده هام عاليه و کارم خوبه کلی احساسهای خوب از خودم پيدا کردم، خيلی هوس کردم که آمريکا هم درس بخونم، استادهای آلمانی خوب هستند اما به اين راحتيها به آدم نمی گن که ايده ات خوبه چه برسه که عاليه، يکی از استادهامون که بعد از هر جلسه درس که باهاش داريم يک هفته وقت لازم داريم دوباره بازيابی شيم و دست و پامون رو جمع کنيم.
می خواستم راجع به سيستم پرفسور شدن در آلمان بنويسم فعلا منصرف شدم شايد بعدها بنويسم

No comments: