Wednesday, April 16, 2008

سلام

سلام دوستان، از لطف همه شما که سراغم رو گرفتيد ممنونم و ببخشين که جواب ايميلها و تبريکهای سال نو و تولدم رو ندادم بابت همشون شرمنده ام.راستش اين مدت حال و روز روبراهی نداشتم و به خاطر استرس شديد و فشار زيادی که به خاطر اين دوره درسی که شروع کردم بهم وارد شد دوباره تا مرز افسردگی پيش رفتم اما الان بهترم و سعی می کنم روز بروز هم که شده بگذرونم و تمومش کنم.

دوره سخت و پر استرسی رو شروع کردم بدون اينکه بدونم و برای من که قرار بود استارت دوباره باشه کمی زياد از حد بود اما بقيه همکلاسیهام هم دچار استرس شدند حالا نه بحد من، اما خدائیش گذروندن سی تا امتحان تو مدت ده ماه خیلی استرس داره و اضافه بر این فشاری هست که برای پیدا کردن تز یا اینترنشیپ بهمون می آرن، و هر هفته تکرار مکررات می کنند. حدودن ده هفته ديگه از کلاسها و امتحانهام مونده که بايد چهارده تا امتحان رو تو اين مدت بنويسم يا ارائه بدم، مصاحبه تزم هم رفتم و می شه گفت هشتاد درصد جواب گرفتم اما تا قراردادم رو نبندم خواب راحت ندارم.

دلم نمی خواست بيام اينجا اينها رو بنويسم اما راستش شرمنده دوستانی شدم که من رو فراموش نکرده بودند و جويای احوالم شدند.

دوست داشتم تو حال و هوايی بودم که زودتر بيام سال نو و رسيدن بهار رو تبريک بگم که نشد، البته ما که هنوز وارد بهار نشديم و من هنوز با پالتو و چکمه و ژاکت می گردم شايد اينقدرا هم سرد نباشه اما من سردمه.

می تونم بگم خيلی بهتر از يکی دو هفته پيشم، به شما قول می دم که بهتر هم بشم و بيام اينجا دوباره از چيزهايی که ياد می گيرم بنويسم شاید هم از تجربه های سختی که این مدت کردم اما با کمک اطرافیانم تبدیل به درسهای خوبی شدند نوشتم.

باز هم ممنون از لطف همگی و معذرت بابت جواب ندادن ايميلها و احوال پرسيهاتون.

8 comments:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the GPS, I hope you enjoy. The address is http://gps-brasil.blogspot.com. A hug.

Anar said...

چه خوب که یه خبری از خودت دادی نوا جون. سی تا امتحان؟!

Albaloo said...

سلام نوا جون. خيلي خوب كردي نوشتي . نگران شده بودم ولي خب فكر مي كردم براي امتحانات باشه. من هم منتظرم از تجربه هات بنويسي چون هميشه ازش چيزهاي جديد ياد مي گيرم.
اميدوارم ديگه حالت خوب باشه و همه چيز روبه راه بشه.

Anonymous said...

وای سلام نواجونم چقدر خوشحالم که سالم هستی
عزیزم من هم از این دوره های سخت پر از امتحان داشتم و کاملا درکت میکنم ولی میگذره عزیزم مهم سلامتی ات است ما هم منتظریم تا دوباره دستنوشته های قشنگت رو ببینیم
10000000 تا بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

Anonymous said...

چقدر خوشحالم که باز نوشتي
عزيزم اين روز هاي سخت مي گذره و بعد مي توني حسابي خستگي در کني
مثل هميشه قوي باش و مطمئن باش از پس همه چي بر مي اي

Anonymous said...

خانمي مقاله در مورد خصوصيات مديران پروژه و تاثير شخصيت آنها بر مديريت پروژه سراغ نداري

Anonymous said...

سلام نواجونم
امیدوارم که حالت خوب باشه و مثل همیشه قوی و پر اراده باشی
ما نوای خودمونو خوب میشناسیم از پس همه چیز بر میاد
میبوسمت مواظب خودت باش

Anonymous said...

_________________00_00_________________
________________00___00________________
_______________00_____00_______________
______________00_______00______________
_____________00_________00_____________
00000000000000___________00_000000000000
__00______________0یه0______________00__
____00________0ستاره خوشگل0_______00___
______00_________0برای0_________00______
________00_____0تو دوست0_____00________
__________00_____0عزیزم0_____00__________
_________00_________________00_________
________00________0000________00_______
_______00_______00____00_______00______
______00_____00__________00_____00_____
_____00___00________________00___00____
____0000________________________0000___
___000____________________________000

اینم یه ستاره واسه ی تو