Friday, February 22, 2008

غرنامه

من هنوز شروع نکردم برای تزم درخواست بفرستم به همه همکلاسيهام هم گفتم می خواهم دو ماه تابستون تعطيل باشم برای همين ديرتر شروع می کنم شما ها شاهد باشين که من اين دو ماه تابستون (اگه واقعا تعطيل موندم) حق ندارم کاسه چه کنم دستم بگيرم ها
بايد حسابی ورزش کنم، استخر برم، موهام رو هر شب سشوار نکشم(گاهی هم همین جوری سشوار رو ثابت روشون نگیرم تا خشک و وزوزی بشن) به جاش واقعا مرتبشون کنم، لباسهام رو قشنگ باهم ست کنم و بپوشم، ناخنهام رو لاک بزنم دامن بپوشم، برم تو مغازه ها سر دل راحت بگردم نه اينکه با خودم مسابقه دو داشته باشم که زودتر خودم رو برسونم به قفسه مورد نظر و دبرو که رفتي، فيلم ببينم کتاب بخونم برم سر دل راحت تو کتابخونه چند ساعت بگردم خونه رو تميز و مرتب کنم غذاهای خوب و سالم درست کنم، انقدر همه چی تو يخچال نمونه که تاريخ مصرفش بگذره يا خراب شه بريزم بره، برم يکی دو تا رژ لب بخرم که همش همين يه دونه رو که دارم نزنم اقلا يک کم با رنگ لباسم ست باشه شمع يا عود روشن کنم يک کمی از اين ماسکهای صورت بگيرم بزنم به صورتم نه اينکه بندازم يه گوشه کناری يادم بره تو گرما برم راه برم انقدری که حالت خفگی بهم دست بده تو گلدونهای تراس گل بکارم و بهشون آب بدم هر روز پنجره ها رو باز بگذارم وقتی لباسهای شسته شده رو از پایین می آرم همون موقع جمعشون کنم اتو لازم ها رو اتو کنم نه اینکه انقدر تو سبد لباسها بمونن که دور بعدی لباسها هم شسته بشه و سبدش لازم بشه بریزمشون رو تخت و دوباره برگردونم تو سبد و اتولازمهای هفته بعدی هم بیاد بهشون اضافه بشه و این روند همین طور ادامه پیدا کنه
می بينين که الان من بايد بشينم گزارش بنويسم همه فکری به کلم می آد غير اينکه چی بنويسم، ای بابا من الان دوست دارم يک کمی برم بيرون برم پيش دوستم با بچه اش بازی کنم اما وقت ندارم بعدهم دوباره کلاسهام شروع می شه تا چهار ماه تکون نمی تونم بخورم

2 comments:

Albaloo said...

اوخي عزيزم. اميدوارم بتوني همه اينكارهاي آرامش بخش رو انجام بدي. نوا چقدر خوب همه چيز رو تشريح مي كني. وقتي خوندمش ياد خودم افتادم كه 2 ماه بيشتره كه آرايش نكردم. موهام رو مرتب نكردم. با آرامش خاطر دوش نگرفتم براي خودم خريد نكردم. و كلا هيچ كاري براي خودم نكردم. گفتي لاك داغ دلم رو تازه كردي. چند هفته است كه ناخنهام رو سوهان نكشيدم و ناخنهاي پام لاك داره و اونقدر رنگش پريده كه نگو.
از صميم دلم مي خوام كه از تعطيلاتت لذت ببري و همه كارهايي كه دوست داري و بهت آرامش و لذت ميده رو انجام بدي

Albaloo said...

جواب تست رو تو پست قبلي دادم. نوا يه مشكلي دارم نمي دونم اينجا بنويسم يا نه. مي توني كمكم كني. ؟آيا كتابي مي شناسي كه مطالعه كنم و بهم كمك كنه.