Tuesday, November 13, 2007

از همه جا

سرما خوردم و گلوم درد می کنه،این هفته برای اولین بار کلی وقت آزاد دارم مثلا باید درس بخونم اما ترجیح می دم اینجا وراجی کنم.
امروز صبح کلاس داشتیم ها اما ديروز مسئول دفترمون زنگ زد خونه مون که بگه کلاس امروز صبح تشکيل نمی شه منم خواب بودم گوشی رو برنداشتم پيغام گذاشت، حالا از ديروز تا حالا دارم فکر می کنم ايميل بزنم ازش تشکر کنم یا نمی خواد،بيکارم ها تصميم نمی تونم بگيرم برا يه چيز به اين کوچيکی.ايميل هم زده بوده به همه بعدا ايميلم رو چک کردم فکر نمی کنم به همه زنگ زده باشه احتمالا من چون تو خوابگاه نيستم و ته دنيا هم هستم زنگ زده که مطمئن شه خبر به دستم می رسه.
حالا موندم کلاس عصر رو برم يا نه، آخه همش يک ساعت و نيمه اونم با اون استاد خواب آورمون، نمی دونم چرا نمی تونم وقتی يه کلاسی بيفايده است نرم اما دقت کردم اين مشکل کل دخترهای کلاسه پسرها راحت بيخيال می شن، آخه اين درسه امتحان هم نداره اما بايد براش يه تحقيق آماده کنيم و پرزنتيشن بديم و گزارش، البته هنوز نفهميديم دقيقا بايد چيکار کنيم، دفعه اول که توضيح داد من که سر در نياوردم بعد نيست که اين استادمون آمريکاييه به خودم گفتم ببين ايراد از زبانته حاليت نمی شه چی گفته، شنبه که با همکلاسی آمريکاييم حرف می زديم گفت من که آخرش هم نفهميدم دقيقا پروژه چيه احتمالا خنگی از منه، گفتم نه بابا تو هم نفهميدی اگه اينطوره نگران نباش هممون مثل هميم و بهم ثابت شد اشکال از گيرنده من نبوده فعلا فقط می دونم گروه ما متشکل از ایران و هند و مکزیک بايد در مورد چين کار کنه اما چی کار کنيم دروغ چرا هنوز نفهميديم.امروز شايد فهميديم
انقدر دوست دارم اين دفعه نصف کلاس دخترن، آخه دوره قبلی درسم من تنها دختر کلاس بودم اما الان که وقت نهار می شينيم با هم
حرفهای دخترونه می زنيم و بعدش اين دوستمون می گه دخترا پاشين بريم خيلی بعد مدتها مزه می ده.
ديشب رفتيم فيلم پرسپوليس رو ديديم خيلی قشنگ و تاثير گذار بود، و سالن سينما بر عکس انتظار ما تقريبا پر بود اما مطمئنا اونجوری که ما لحظه لحظه اش رو لمس می کرديم برای اونها نبود اما فکر می کنم ملت خوششون اومده بود
پاشم برم یک کم بشینم درس بخونم که ماه دیگه کلی امتحان دارم

2 comments:

Anonymous said...

آخی عزیزم پس چرا سرما خوردی گلم
راستی عکسها بدستت رسید.

Anonymous said...

خیلی جالب بید
http://review2.blogfa.com/