Tuesday, July 17, 2007

ديشب رفتيم فيلم دو روز در پاريس رو ديديم،که خيلی خوشمون اومد خيلی قشنگ اختلافات فرهنگی فرانسويها و آمريکاييها رو نشون می داد و همين طور سرگشتگيهای خود آدم رو در روابط شخصيش.
کارگردان و شخصيت اصلی فيلم، شخصيت دخترفیلم قبل از طلوع آفتاب هست، پدر و مادر شخصيت اول فيلم هم پدر و مادر واقعيش هستن.
کلا من از فيلمهای فرانسوی خيلی بيشتر از فيلمهای هاليوودی خوشم می آد احساس نزديکی بيشتری باهاشون دارم چون داستانهاشون برام ملموس و قابل باور هستن.
يه فيلم ديگه فرانسوی که يه مدت پيش ديديم و من خيلی دوستش داشتم اين فيلم بود، ترجمه اسمش به آلمانی بود ،نگران نباش حال من خوبه.
خيلی داستانش قشنگ و لطيفه اگه می تونين حتما گيرش بيارين و ببينين،اگه کسی دوست داره هم می تونم داستانش رو اینجا بنویسم براتون.الان رفتم تريلرش رو دوباره ديدم جدا خيلی قشنگه

1 comment:

Anonymous said...

salam nava jan
to siti ke moarefi kardi search kardam
man mitunam to inreshteha edame tahsil bedam

http://www.daad.de/deutschland/studienangebote/idp/06542.en.html?faechergruppe=03&lehrbereich=310&sprache=2&abschluss=6&ort=&enter.x=33&enter.y=11

va shoharam to ina
http://www.daad.de/deutschland/studienangebote/idp/06542.en.html?faechergruppe=08&lehrbereich=690&sprache=2&abschluss=7&ort=&enter.x=58&enter.y=8

zir shakhe man mekanic nemishe man economic va social hastam
mer30